.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره یک نامه ؛
جاودانی : امام جمعه رامسر با برگزاری کنسرت در مکان مناسب مخالفتی ندارد
شمال نیوز : : جاودانی گفت : در حال حاضرکنسرت موسیقی در منطقه تله کابین این شهر که دارای سالن مناسب و پارکنیگ برای تماشاگران است بدون هیچ مشکلی برگزار می شود و امام جمعه رامسر به عنوان رئیس فرهنگ عمومی هم مخالفتی با آن ندارد.....
جاودانی : امام جمعه رامسر با برگزاری کنسرت در مکان مناسب مخالفتی ندارد شمال نیوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در واکنش به انتشار نامه ای منتسب به امام جمعه رامسر که در آن با برگزاری کنسرت موسیقی پاپ مخالفت شده ، گفت : امام جمعه شهرستان رامسر مخالفتی با برگزاری کنسرت موسیقی در این شهرستان ندارد.

به گزارش شمال نیوز ،  احد جاودانی  در گفت و گو با ایرنا افزود : در حال حاضرکنسرت موسیقی در منطقه تله کابین این شهر که دارای سالن مناسب و پارکنیگ برای تماشاگران است بدون هیچ مشکلی برگزار می شود و امام جمعه رامسر به عنوان رئیس فرهنگ عمومی هم مخالفتی با آن ندارد.

وی توضیح داد : امام جمعه شهرستان رامسر با برگزاری کنسترت موسیقی در محدوده شهری که فاقد پارکنیگ و سالن مناسب باشد و بابرگزاری چنین رویداد فرهنگی از لحاظ تردد برای شهروندان ایجاد مشکل شود، مخالف هستند.

جاودانی اظهار داشت : خوشبختانه امام جمعه رامسر هم مانند سایر ائمه جمعه مازندران با جوانان و هنرمندان رابطه خوبی دارد و در بسیاری از امور فرهنگی نیز نقطه نظراتشان کارگشاست و تعامل خوبی بین نهاد های فرهنگی و امام جمعه این شهرستان برقرار است.

بتازگی نامه ای منتسب به امام جمعه رامسر خطاب به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در سطح گسترده  انتشار یافت که در آن حجت الاسلام سید جعفر رضایی جمنانی با برگزاری کنسترت موسیقی پاپ در این شهرستان مخالفت کرده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سالار از رویان 21 اسفند 1396
منتظر حضور جناب دکتر جاودانی عزیز در انتخابات نمایندگی مجلس در سال 1398 در حوزه نوشهر و چالوس و کلاردشت هستیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.